vineri, 6 iunie 2008

De ce am ales sa-mi fac si eu un blog

Am ales sa-mi fac si eu blog din mai multe motive dar cele mai importante dintre ele,cele cu influenta majora ar fi faptul ca e la moda, se poarta sa ai un site sau altceva de genu in care sa-ti poti exprima ideile, gandurile,principiile ,poti comenta si analiza diverse evenimente,situatii,manifestari etc.Al doilea motiv ar fi faptul ca , dupa parerea mea si nu numai, scrisul reprezinta o metoda de relaxare, o arma prin care te poti apara in unele situatii, o metoda prin care poti critica,te poti revolta,poti transmite sentimente...


Acest bloh o sa cuprinda o serie de informatii utile. comentarii,critici, faze haioase si multe alte lucruri interesante,dar mai bine o sa puteti s-o spuneti voi asta,cei care viziteaza blog-ul, in functie de ceea ce va fi postat pe el.

Un comentariu:

Unknown spunea...

vad ca asculti RBD, nebunule ;)